بوابة الجمهورية الاخبارية موقع اخباري شامل يضم كافة الاخبار المحلية والعالمية واخبار الاسعار والحوادث والتقارير الاخبارية

د/ دعاء نصر ترد على فريدة سيف النصر: والله مازعلانين

- Advertisement -

نشرت الفنانة فريدة سيف النصر على صفحتها الشخصية بمواقع التواصل «فيسبوك» قائلة: والنبي ماتزعلوا مني افهموا طبعي..

والله العظيم التكريم الخمستاشر وقبله جرائد كبيره ود صفاء بور سعيد. وقنوات وحتي في لبنان وجريت هربت.. و كل سنه كتير..أنا مش من هوواة لم شهادات وتماثيل..واجري لوحدي وكأنيي نمبر وان العمل و كده…لاه اي عمل عملته وراه ناس كتير اوي لنجاحي ..وانا باخد اللي اكبر من كل ده انا في حضن قلبي جمهوري واللي بيعمله معايا دائما رغم اي حد بيردم علي نجاحي تراب هما بيشيلوا التراب ويحطوا دهب والماس بحبهم اللي كنوز الدنيا ماتقدرش تشتريه لاي حد .اعتذر كل تكريم وبحبكم لكن من الظلم ترك الآخرين في الظل..سامحوني دي فريده وتفكيرها اللي جايبني ورا لكن هاعمل ايه دي انا ..بالمناسبه باتكلم عن زملا عجبوني اوي اتقال لي انتي عبيطه بتنوري غيرك اللي ماجابش سيرتك تاني أنا مالي دي انا. ويمكن ضميري ده اللي محبب خلق الله فيا بأمر من رب العالمين. ياناس خللوها علي والله دي كلها متر في متر فوقوا والنبي.

-- Advertisement --

لترد عليها د. دعاء نصر رئيس مجلس إدارة جريدة عالم النجوم عبر صفحتها الرسمية بمواقع التواصل الإجتماعي «فيسبوك» قائلة:

اولا: أنا كـ رئيس مجلس إدارة لم يصلك مني أي دعوة للتكريم، التكريم وصلك من صحفية فاضلة حبت دورك في العتاولة، وطلبت مني تكريمك، ورفضت ان أحرجها.. و ده يعلمني ان لما صحفية أو صحفي من فريق العمل يطلب تكريم فنان أو فنانة لازم أكون أنا الأول مقتنعة بحضوره وتكريمه، وتقديراً له أنا إللي هكلمه بنفسي.. وأعتقد إن لم يصلك مني اي مكالمات .

 

 

 

 

-- Advertisement --

Leave A Reply

Your email address will not be published.